آیا میدانید؟ پاکدل هاست فقط سرویس اختصاصی دارد.

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: دکوراسیون داخلی برای خانه دانشجویی

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    عنوان کاربر
    عضو عادی
    ميانگين پست در روز
    0.01
    سن
    34
    نوشته ها
    25
    تشکرها
    0
    تشکر شده 50 بار در 25 ارسال

    پیش فرض دکوراسیون داخلی برای خانه دانشجویی

    خانه دانشجویی می*تواند برای هر شخص، خانه*ای رویایی و شگفت*انگیز باشد، چراکه ورود از دنیایی به دنیای دیگر است، ورود به دنیای استقلال و آزادی و ابراز عقیده*ها و علاقه*های شخصی، ورودبه دنیای تمایلات فردی و برآورده کردن تمام سلیقه*های شخصی، اما اصولا خانه دانشجویی را باید با هزینه کمتری آراست. می*توانید این خانه آروزیتان را با کمترین هزینه ولی خلاقانه، رویایی و مهیج کنید. در طراحی داخلی برای کف خانه می*توانید از کف* پوشی ارزان و تقریبا کرم، شکلاتی استفاده کنید. برای مبلمان می*توانید ستی از مبلمان*های متفاوت و ارزان قیمت و دست دوم را انتخاب و آن را با پارچه*های گلدار و ساده مورد علاقه*تان تزیین کنید. برای دکوراسیون پرده می*توانید از پارچه*های حریری گل برجسته یا پارچه*های منقش استفاده کنید. دو صندلی چوبی یا نیمکت شکل در آشپزخانه قرار دهید. در بازسازی خانه برای تزیین دیوارها می*توانید از تابلوهای مدرن یا برچسب*های برجسته استفاده کنید.

    قفسه*های چوبی دیواری برای فضاسازی کتاب*ها را فراموش نکنید. برای تزیین می*توانید از شمع*های یک شکل و آویزهای متناسب در قفسه کتاب*ها استفاده کنید. یک گلدان پر از شاخه*های بامبو نیز علاوه بر زیبایی، انرژی مثبت را به فضای معماری داخلی منزل ساطع می*کند. با کمی زیرکی در چیدمان فضای خانه کوچکتان، لذت ببرید.

  2. تشکرکنندگان: 2 نفر


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
کلیه حقوق مادی و معنوی برای انجمن گفتگوی کشاورزان محفوظ می باشد .
پشتیبانی و هاستینگ : پاکدل هاست
انجمن گفتگوی کشاورزان ایران در آبان ماه 1392 فعالیت خود را آغاز نمود. انجمن گفتگوی کشاورزان ایران مفتخر است که توسط سرورهای پرقدرت پاکدل هاست پشتیبانی می شود.