آیا میدانید؟ پاکدل هاست فقط سرویس اختصاصی دارد.

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بازسازی و طراحی داخلی کافی شاپ

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    عنوان کاربر
    عضو عادی
    ميانگين پست در روز
    0.01
    سن
    33
    نوشته ها
    25
    تشکرها
    0
    تشکر شده 50 بار در 25 ارسال

    پیش فرض بازسازی و طراحی داخلی کافی شاپ

    در طراحی این کافی شاپ کوچک از لوازم و اشیا دکوراتیو زیادی استفاده شده است. محوطه این بنا بسیار کوچک است و کمتر از ۱۰۰ متر مربع می باشد. فضایی کوچک اما زیبا که با بودجه ای مناسب ساخته شده است. در زیر عکس هایی از قبل و بعد دکوراسیون کافی شاپ خواهیم دید. استفاده از متریال خلاقانه در طراحی و چیدمان این کافه بسیار جالب توجه است و باید گفت که این سبک چیدمان کسب و کارهای کوچک را به یک تجارت جهانی تبدیل خواهد کرد.
    کافه ای که در عکس ها خواهید دید یک مغازه کوچک است که نمای ساختمان آن بسیار کم عرض است و طراحان باید با هزینه ای متناسب آن را به مکانی شیک و دلخواه برای افراد مختلف با ذائقه های متفاوت تبدیل کنند. در طراحی این مکان از وسایل بازیافتی و قفسه های کتاب که به رنگ مسی در آمده اند استفاده شده تا فضا را تبدیل به محیطی سرشار از رمز و راز تبدیل نماید.نمایی از قبل از طراحی




    عکسی از نمای فروشگاه بعد از چیدمان جدید




    آنچه که قبل و بعد از طراحی داخلی کافی شاپ دیده می شود.



    زمان استفاده شده برای این چیدمان: حدود ۸ هفته برای طراحی داخلی کافی شاپ مورد نیاز است به علاوه سه هفته ای که برای
    پیمانکاری ساختمان زمانن صرف شده است.بودجه موردنیاز: حدود ۳۰۰۰۰ دلار استرالیا در اختیار بوده که برای سیستم سرمایش،یخچال،کف کافی شاپ استفاده شده است. مراحل اولیه:: ابتدا یک لوگو برای کافی شاپ طراحی شده است.طراحی این لوگو به نحوی بوده که به مشتریان احساس آرامش و دلخواه بودن فضا را القا می نماید. این لوگو می بایست تاثیر گذاری زیادی روی مشتری داشته تا بتوان در آینده به تبدیل آن به یک برند جهانی امیدوار بود.چون هزینه در این طراحی داخلی یک عامل محدود کننده بود پس باید از راه حل های هوشمندانه در دیزاین کافی شاپ بهره می بردیم تا میزان تاثیر گذاری و جلب نظر مشتری ها بالا برود. استفاده از کاشی های رنگ روشن ونورپردازی به این موضوع کمک می کند. استفاده از وسایل بازیافتی و دور ریختنی با این که زمان انجام کار را افزایش داد اما در هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی را به همراه داشت.در زیر عکس هایی از این کافی شاپ می بینید:



  2. تشکرکنندگان: 2 نفر


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
کلیه حقوق مادی و معنوی برای انجمن گفتگوی کشاورزان محفوظ می باشد .
پشتیبانی و هاستینگ : پاکدل هاست
انجمن گفتگوی کشاورزان ایران در آبان ماه 1392 فعالیت خود را آغاز نمود. انجمن گفتگوی کشاورزان ایران مفتخر است که توسط سرورهای پرقدرت پاکدل هاست پشتیبانی می شود.