آیا میدانید؟ پاکدل هاست فقط سرویس اختصاصی دارد.

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree1Likes
  • 1 Post By fns4565

موضوع: نقش دیوارها و سقف در دکوراسیون داخلی

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    Sep 2016
    عنوان کاربر
    عضو عادی
    ميانگين پست در روز
    0.01
    نوشته ها
    16
    تشکرها
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پیش فرض نقش دیوارها و سقف در دکوراسیون داخلی

    در دکوراسیون داخلی منزل ، اگر چیدمان مبلمان یکی از مهم ترین نقش ها را در طراحی داخلی و «طراحی صحنه» ایفا کند، آنچه در واقع تعیین‌کننده مکان و فضای مورد نظر شماست، دیوارها و سقف می‌باشد؛ یعنی همان عناصر مهم و حیاتی معماری داخلی که ایفا کننده نقش پس زمینه صحنه زندگی شماست. سطحی که دیوارها و سقف را اشغال می‌کند ، آنچنان ارزشمند و وسیع است که اعمال مدیریتی هوشمندانه در طراحی آن از الزامات است. اگر بدانیم تاثیر شگرف رنگ‌ها و نقش‌ها تا چه حد در آرایش و دیزاین خانه زیاد است و چگونه این عناصر فضای پیرامون را تحت سیطره خود در می آورند، انتخاب رنگ ، کاغذ دیواری یا هر پوشش دیگری ، در ابتدا استرس زا و هراس‌آور به نظر می‌رسد. فراموش نکنید که دیوارها و سقف، مانند بوم سفیدی هستند که در نهایت، نگاه ، تفکر ، سبک، شخصیت و خلاقیت شما بر آن نقش می‌بندد. همان‌گونه که می‌دانید تنوع گزینه‌های پوشش دیوار و سقف بسیار زیاد است، پس بهتر است ابتدا با آرامش خاطر به کاوش در گزینه‌ها و امکانات موجود بپردازید. فراموش نکنید که دیوارها در حکم قالبی هستند که قفس زندگی شما را زیباتر جلوه می‌دهند.میزان تاثیرگذاری دیوارها و سقف در دکوراسیون

    میزان اهمیت و تاثیرگذاری دیوارها و سقف، را به تصمیم گیری شما تعیین می کند. اگر تمایل دارید که فضای اتاق شما خلوت و کم جمع و جور به نظر برسد، فضاهای خالی را با رنگ‌های قوی و قدرتمند پر کنید و به طراحی و نقش دکوراسیون داخلی که تا حدی ساده و در اصطلاح امروز ی، مینی مالیست از کار درآمده است، گرما و انرژی ببخشید، اگر هم تمایل دارید رنگ دیوارها و سقف در پس زمینه محو شوند تا نورهای متمرکز (لکه‌ای ) بر اجزای مبلمان بتابد و موجب جلوۀ بیشتر آنها شود و برجستگی ایجاد کند، از رنگ‌های خنثی و نقش‌های ظریف و محو در دیوار و سقف استفاده کنید و به این فضاها لطافت ببخشید، بدون اینکه نور بر دیوار چیره شود. با کار کردن روی دیوار و سقف می‌توانید حال و هوای دلخواه خود را حاکم سازید. برای ایجاد حال و هوایی سنگین‌، می‌توانید پوششی سنتی برای دیوارها در نظر بگیرید. با الهام از ترکیب رنگ‌های «کارائیبی» می‌توانید بر دیوارها رنگ‌های زنده و درخشان بزنید تا همیشه و در هر حال آفتاب‌گیر به نظر آید. همچنین اگر می‌خواهید کتابخانه یا اتاق کوچک و خصوصی شما دنج و آرام به نظر آید، قرمزهای تیره (عنابی) یا طلایی- قهوه‌ای ملایم فا رااز گرمای آرامش‌بخش خود سرشار می‌کنند.
    کاربری‌های کاغذ دیواری در دکوراسیون
    راه حل بسیاری از مشکلات و معضلات دیوارها ، پوشش دیواری مناسب است. اگر سطح دیوارها صدمه دیده‌اند و باید آثار آسیب ها پنهان شود، یا اینکه می‌خواهید اتاقی را از بی روحی و کسالت‌باری بیرون آورید و فضا ، دلنشین و جالب به چشم بیاید، لازم است کانونی را طراحی و به اکسسوری های اتاق اضافه کنید که توجه و تمرکز به آن معطوف شود. اگر می‌خواهید خطوط یا بافت‌های خشن یا نامتعارف عناصر معماری اتاق را نرم ، ملایم و عادی جلوه دهید، اگر درمانده‌اید که با حریم بی روح و بی‌هویت خود چه کنید تا آرایشی منحصر و چشم نواز داشته باشد، پوشش دیواری بهترین نسخه شفابخش برای درمان این مشکل هاست. از نقش‌های گلدار ظریف تا نقش‌های بی‌پروای هندسی، از سادگی راه‌راه تا طرح‌های هنری با پرداخت‌هایی که مقلد طرح و جنس و بافت ویژه‌ای است، امکانات و گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا فضای خیال انگیز خود را طراحی کنید ؛ بنابراین این مشکلات ، بدون راه حل نیست و می توان گفت ، برای شما معضل و مشکلی به شمار نمی آید ، بلکه موضوعی که ممکن است برای شما ایجاد دغدغه کند این است که در میان دریای نقش ها و طرح ها چه انتخابی باید داشته باشید تا شما را به هدف و مقصودتان برساند. توجه کنید که در ابتدا به معیارها و علاقه شخصی تان توجه کنید و همچنین تاثیر رنگ انتخابی را در فضا و دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرید.



    FARMER از این خوشش آمد.

  2. تشکرکننده: 1 نفر


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
کلیه حقوق مادی و معنوی برای انجمن گفتگوی کشاورزان محفوظ می باشد .
پشتیبانی و هاستینگ : پاکدل هاست
انجمن گفتگوی کشاورزان ایران در آبان ماه 1392 فعالیت خود را آغاز نمود. انجمن گفتگوی کشاورزان ایران مفتخر است که توسط سرورهای پرقدرت پاکدل هاست پشتیبانی می شود.