یکی از قوی ترین پایگاه های اطلاع رسانی خبری در سطح کشوری سایت غروی می باشد این سایت با سابقه بسیار بالا و کادری مجرب یکی از قوی ترین سایت های اخباری می باشد این سایت قسمت های مختلفی دارد که همین امر باعث شده این سایت از سایر سایت های اخباری قوی تر و پر کاربرد تر باشد در سایت غروی قسمت های مختلفی وجود دارد که عبارتند از :
1. اخبار : یکی از این قسمت ها قسمت اخبار سایت می باشد در این قسمت تمامی اخبار مهم و ویژه در این قسمت سایت قرار داده می شود و تمامی اخبار ایران و جهان در این سایت قرار داده خواهد شد.
2. اطلاعات عمومی : قسمت دیگری که در سایت غروی وجود دارد قسمت اطلاعات عمومی می باشد که کاربران میتوانند از این قسمت برای افزایش سطح اطلاعات عمومی خود استفاده نمایند و مطالب سایت را در شبکه های اجتماعی خود با دیگران به اشتراک بگذارند
3. تکنولوژی : در قسمت تکنولوژی نیز اخبار تکنولوژی و آخرین تکنولوژی ها قرار دارد و شما میتوانید از این قسمت به راحتی استفاده کنید و مجله های تکنولوژی و یا آخرین ویدئو های تکنولوژی های مختلف را مشاهده نمایید.
4. عکس : در سایت غروی قسمت عکس نیز قرار دارد که در این قسمت تصاویر زیبا و عکس های بازیگران و عکس نوشته های مختلف وجود دارد .
5. ورزشی : علاوه بر آن در قسمت ورزشی نیز اخبار ورزشی ایران و جهان قرار داده شده است و میتوانید با استفاده از قسمت ورزشی سایت غروی از تمامی اخبار وزشی و حواشی ورزشی استفاده نمایید.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی خبری