آیا میدانید؟ پاکدل هاست فقط سرویس اختصاصی دارد.

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مهندسی و طراحی داخلی خانه

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    عنوان کاربر
    عضو عادی
    ميانگين پست در روز
    0.01
    سن
    33
    نوشته ها
    25
    تشکرها
    0
    تشکر شده 50 بار در 25 ارسال

    پیش فرض مهندسی و طراحی داخلی خانه

    “یک شرکت مهندسی و طراحی داخلی خانه ای نوین طراحی می کند”بنیان
    طراحی پلان
    و
    نقشه ساختمان
    این آپارتمان خانوادگی ، ایجاد ۲ فضای عمومی قابل جدا کردن بود. آپارتمان بزرگ تر و وسیع تر شد، یک فضای بزرگ اتاق قبلی و جدید را به هم وصل کرد و یک فضای عمومی بزرگ در آپارتمان ایجاد کرد.. مساحت این خانه ۲۰۰۰۰ مترمربع است. طرف خیابانی خانه محل استراحت بزرگی وجود دارد که به دیگر فضاهای عمومی متصل است مثل آشپزخانه، تراس، سالن غذاخوری و اتاق مطالعه. یک اتاق خانوادگی اضافه به عنوان محل بازی کودکان استفاده می شود که ۱ کتابخانه و محل کار هم دارد. در این نقطه از خانه تقاطعی وجود دارد که به اتاق خواب همه کودکان راه دارد.
    یک دالان دراز که ۲ اتاق نشیمن را به هم وصل می کند از یک طرف آجرهای دیوار را نمایش می دهد و از طرف دیگر مصالح اصلی ساختمان را. این دالان محوری است بین همه اتاق خوب ها و سرویس های بهداشتی. در انتهای راهرو یک در چوبی با دستگیره های مخفی و سیستم آکوستیک تعبیه شده که ۲ طرف خانه را از هم جدا می کند، یعنی هر ۲ اتاق نشیمن به صورت همزمان استفاده می شوند اما مزاحمتی برای هم ندارند.همه نجاری های این خانه سفارشی و مخصوص نیازهای خاص این خانواده انجام شده و به دقت در فضاهای مخفی و جادار متعددی مخفی شده و جا گرفته تا براساس نیاز استفاده شود. رویه چوبی مشکی در اتاق پذیرایی سیستم پخش را در خود جا داده که تا گوشه محوطه ادامه دارد و به عنوان محل نگهداری وسایل در ورودی خانه استفاده می شود. نیمکت زرد رو به خیابان محل نگهداری صفحه های موسیقی خانواده است. بخش سرویس آشپزخانه که
    اتاق غذاخوری و آشپزخانه را از هم جدا می کند، ازز یک طرف محل نگهداری لوازم آشپزخانه و محل پخت و پز است، و از طرف دیگر محل نصب قفسه های آشپزخانه. تنوع کفپوش ها، قفسه های سقفی،، دیوارهای رنگ شده و جنس و لوازم مختلف، بدون انسداد دید توسط دیوار یا یک جداکننده، ۲۲ فضای عمومی را براساس نیاز از هم جدا می کنند. مشخصات ظریفی مانند فلز مشکی و آلومینیوم، مواد را از هم جدا می کنند و آن ها را کنار هم با هارمونی مناسبی نمایش می دهند.
    چراغ های آویز طول و درازای دالان را دنبال می کنند و روی موج حرکت در بازسازی آپارتمانتاکید می کنند، تغییر رنگ و جنس این لوازم در چراغ ها و وسایلل جانبی آن، فضا را غنی و متنوع می سازد. برای نورگیری حداکثر فضاهای شخصی از نماهای خارجی شفاف استفاده شده مثل درهای استیل و شیشه،، پارتیشن های با پنجره های فوقانی و پرداخت گری شیشه ای و شفاف.
    عکس به اندازه 31% (800x533) کوچک شده است، براي نمايش عکس در اندازه واقعي (1152x767) بر روی نوار کليک کنيد و یا برای باز شدن عکس در صفحه جدید بر روی عکس کلیک کنید.

    عکس به اندازه 31% (800x533) کوچک شده است، براي نمايش عکس در اندازه واقعي (1152x767) بر روی نوار کليک کنيد و یا برای باز شدن عکس در صفحه جدید بر روی عکس کلیک کنید.

    عکس به اندازه 31% (800x533) کوچک شده است، براي نمايش عکس در اندازه واقعي (1152x767) بر روی نوار کليک کنيد و یا برای باز شدن عکس در صفحه جدید بر روی عکس کلیک کنید.



  2. تشکرکنندگان: 2 نفر


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
کلیه حقوق مادی و معنوی برای انجمن گفتگوی کشاورزان محفوظ می باشد .
پشتیبانی و هاستینگ : پاکدل هاست
انجمن گفتگوی کشاورزان ایران در آبان ماه 1392 فعالیت خود را آغاز نمود. انجمن گفتگوی کشاورزان ایران مفتخر است که توسط سرورهای پرقدرت پاکدل هاست پشتیبانی می شود.