اگر به دنبال سایتی برای اخبار فناوری اطلاعات و اطلاعات عمومی هستید میتوانیم به شما سایت پرشین سورنا را معرفی کنیم این سایت یکی از سایت های قوی و با سابقه در زمینه ی موضوعی اخبار فناوری اطلاعات و اطلاعات عمومی می باشد و شما با استفاده از این سایت میتوانید از تمامی اخبار فناوری اطلاعات و اطلاعات عمومی استفاده نمایید لازم به ذکر است که سایت پرشین سورنا قسمت های مختلفی مانند :
1. آخرین اخبار ایران و جهان : این سایت قسمت آخرین اخبار ایران و جهان را دارا می باشد که در این قسمت آخرین اخبار ها از سراسر جهان قرار داده می شود و شما میتوانید با استفاده از این قسمت در این سایت از تمامی اخبار روز با خبر شوید
2. تفریحی و سرگرمی : قسمت تفریحی و سرگرمی در سایت این سایت نیز باعث می شود که افراد از مطالب موجود در این قسمت لذت ببرند و به مطالعه آزاد در این قسمت از سایت بپردازند و از مطالبی مانند مجله های سرگرمی لذت ببرند.
3. عکس : همچنین شما میتوانید در قسمت عکس سایت پرشین سورنا انواع عکس بازیگران یا عکس های مختلف را مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید و اخبار بازیگر مورد علاقه خود را دنبال کنید.
4. کامپیوتر : اگر به دنبال اخبار کامپیوتر یا آخرین قطعات کامپیوتر هستید میتوانید از قسمت کامپیوتر این استفاده نمایید و از مقالات کامپیوتر و آموزش های آی تی با خبر شوید.
5. مجله پزشکی : همچنین اگر به مطالعه مجله پزشکی علاقه مند هستید نیز میتوانید از قسمت مجله پزشکی سایت پرشین سورنا استفاده نمایید و مطالب پزشکی را از این قسمت مطالعه نمایید
6. اخبار اقتصادی : لازم به ذکر است که به روز ترین اخبار اقتصادی در این سایت وجود دارد که کاربران ایرانی و خارجی میتوانند به مطالعه آن بپردازند و از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با خیر شوند.
7. اخبار بازار : برای قیمت محصولات مختلف و معرفی محصولات جدید میتوانید از قسمت اخبار بازار نیز استفاده نمایید و از قیمت و انواع محصولات خارجی و داخلی استفاده نمایید.

منبع : اخبار فناوری اطلاعات و اطلاعات عمومی : پرشین سورنا