وبسایت Condé Nast Traveler برندگان بیست و ششمین جوایز سالانه منتخب خوانندگان را اعلام نمود. نتایج امسال دسته بندی های جدیدی نیز دارد که شامل هتل های جدید و مقاصد گردشگری جدید نیز می شود. لیست امسال با 1.3 میلیون رأی برای 16 هزار مکان در سراسر دنیا، جامع تر از همیشه است.

با هم نگاهی به این لیست می اندازیم:

10. شهر کبک



شهر کبک بخاطر جذابیت سبک قدیمی، دارایی های تاریخی شگفت انگیز و مراکز خرید عالی بنابر رأی خوانندگان CN Traveler این شهر رتبه دهم بهترین شهرهای دنیا را از آن خود کرد.


9. سیه نا، ایتالیا



رأی دهندگان شهر سیه نا را آرامتر از رم و فلورانس توصیف کردند، ولی به تاریخ و فرهنگ این شهر واقع در میان تپه های توسان رأی دادند. این شهر یکی از 5 شهر ایتالیایی است که در این لیست جای گرفته است.


8. رم



رم بخاطر فراوانی مکان های دیدنی اش مشهور است و هر بار که دوباره برای دیدن آن بیایید، جای جدیدی برای بازدید پیدا می کنید.


7. وین، اتریش



وین غرق در موسیقی، تاریخ و هنرها است و از سوی خوانندگان سایت بسیار تحسین شده است.


5. سن سباستین، اسپانیا (رتبه مشترک)



زیبایی سبک بسک در سن سباستین باعث شده که رتبه مشترک پنجم را با چارلستون داشته باشد. تنها کاری که در این شهر باید انجام دهید خوردن است.


5. چارلستون، کارولینای جنوبی (رتبه مشترک)



این شهر واقع در جنوب ایالات متحده، در رتبه بندی جهانی رتبه پنجم را آورده است، ولی بخاطر شنهای ساحلی، آفتاب، تاریخ، غذای خوب و مردم مهمان نوازش معروف است.


4. سالزبورگ، اتریش



سالزبورگ که زادگاه موتزارت است شما را به گذشته ها می برد.


2. بوداپست، مجارستان (رتبه مشترک)



همه چیز بوداپست مسحورکننده است و بیشتر خوانندگان و رأی دهندگان همین نظر را در مورد این شهر زیبای اروپایی دارند.


2. فلورانس، ایتالیا (رتبه مشترک)



این شهر باستانی ایتالیایی هم رتبه با بوداپست است و از این لحاظ رأی مساوی آورده است.


1. سن میگوئل دی النده، مکزیک



عدم وجود چراغ های خیابانی و بیلبوردها باعث شده که این منطقه بسیار رمانتیک و از لحاظ تاریخی بسیار زیبا باشد و حس شهری سنتی در دل مکزیک را القا کند. به همین دلیل است که این شهر رتبه اول را در این لیست کسب کرده است.