آیا میدانید؟ پاکدل هاست فقط سرویس اختصاصی دارد.

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: نکات جالب توجه در بازسازی خانه

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    عنوان کاربر
    عضو عادی
    ميانگين پست در روز
    0.01
    سن
    34
    نوشته ها
    25
    تشکرها
    0
    تشکر شده 50 بار در 25 ارسال

    پیش فرض نکات جالب توجه در بازسازی خانه

    حقه هایی برای مخفی کردن پریز و کلیدهای برق در بازسازی خانه
    نادیده گرفتن پریز برق، کلید برق و جادستمالی های توالت کار آسانی نیست. محل نصب آن ها توسط قوانین و استانداردهای ساختمان سازی تعیین می شود که در اغلب موارد می تواند دیوار زیبای پشت اجاق گاز و دیگر ویژگی های آشپزخانه و حمام را بد قیافه کند. اما هنوز جای امید هست. اگر همچنان به دنبال راهی هستید که خطوط تمیز و مرتب کاشی های پشت اجاق گاز را حفظ کنید، از متدهای زیر استفاده کنید تا این کلید و پریزهای بدریخت را پنهان کنید. اگر در حال بازسازی خانه یا نقشه کشی ساختمان جدید هستید، مثل تصویر دیوار پشتت اجاق گاز زیر، با یک فضای مدرن و تمیز روبرو می شوید که به دقت چیده و نصب شده. شاید اینطور به نظر بیایدد که این آشپزخانه هیچ پریز برقی برای لوازم برقی مدرن ندارد اما گول این ظاهر را نخورید. اگر دقت کنید می بینید که همه پریزها روی سطح بیرونی زیر قفسه نصب شده. در هنگام نیاز به راحتی قابل دسترس است اما در باقی اوقات از دید خارج است.
    اين تصوير تغيير اندازه داده شده است. براي مشاهده در سايز اصلي (1030x814px) روي اين نوار کليک کنيد.


    دیوار مقابل همین آشپزخانه کوچک هم با حقه های مشابهی ساخته شده، برخی موارد ضروری موجود در زیر کابینت فوقانی مخفی شده. در این مورد بخش کمی از فضای کابینت برای پنهان کردن وسایل برقی استفاده شد، که باعث شد یک نوار LED زیر کابینت نصب شود و آشپزخانه را نورانی کند.


    اين تصوير تغيير اندازه داده شده است. براي مشاهده در سايز اصلي (751x1030px) روي اين نوار کليک کنيد.


    این کار در اغلب کابینت های معمول ممکن است. کافی است یک جعبه سفارشی زیر آن نصب کنید و سیم کشی ها و لوازم برقی را توی آن مخفی کنید و یک در جلویی خیلی طویل برای آن در نظر بگیرید تا ظاهر کابینت یکدست شود.گلدان و دیگر لوازم دکوری : اگر در حال بازسازی منزل خود نیستید، باز هم می توانید پریز وو کلیدهای برق را مخفی کنید. این کار با یک گلدان بزرگ زیبا یا یک ظرف دکوری جذاب ممکن می شود. یا اینکهه یک تخته مخصوص خرد کردن را جلوی پریز بگذارید تا هم آن را از تیررس دور نگه دارید و هم یک وسیله پر مصرف آشپزخانه را در دسترس قرار دهید. پریزهای برق معمولا برای لوازم برقی روی کابینت های آشپزخانه نصب می شود پس یکی از بهترین راه های پوشاندن آن قرار دادن یک وسیله برقی جلوی آن است، البته در صورتی که سیم آن را با ظرافت و دقت جمع و مخفی کرده باشید.کنار کابینت زیر سینک : درست مثل آشپزخانه، راهکار محبوب من برای جلوگیری از شلختگی در حمام و توالت، نصب پریز و کلیدها در نقطه ای است که از اغلب زوایا دیده نشود. در نقشه کشی ساختمان پریزها به طور پیش فرض بالای سینک نصب می شوند اما اگر کمی پایین تر، در کنار سینک نصب شوند همچنان به راحتی قبل قابل دسترسی هستند اما در نگاه اول به چشم نمی آیند. اگر دوست دارید ظاهر توالت شما شیک و شبیه هتل باشد، یک قدم فراتر رفته و جادستمالی را هم توی کناره کابینت سینک نصب کنید. بخش فوقانی کابینت زیر سینک محل نگهداری وسایل و لوله کشی است پس همینطوری هم غیرقابل استفاده است، پس دلیلی ندارد از این فضای غیرقابل استفاده چنین سودی نبرید. با کمی مهارت نجاری و یک بسته لوازم ساخت جادستمالی و تزئینات آن، این پروژه کوچک را خودتان به دست بگیرید. پهلوی کابینت زیر سینک برای جادستمالی، جا مسواکی و حتی نگه داشتن یک رول دستمال اضافه هم جای مناسبی است. به راحتی قابل دسترس است اما به راحتی دیده نمی شود.
    اگر کابینت زیر سینک ندارید جای نگرانی نیست. جادستمالی را با نوار چسب مرغوب موقتی یا چسبی دائمی و قوی زیر سینک بچسبانید. هنگام ایستادن آن را نخواهید دید.داخل کابینت یا کشو : همانطور که در آشپزخانه مشاهده کردید، در حمام هم امکان نصب پریز و کلید برق روی سطح بیرونی زیر کابینت داروها وجود دارد، و حتی کنار یا داخل آن. اگر داخل کابینت نصب شوند کارایی بیشتری دارند چون می توانید لوازم برقی داخل حمام مثل مسواک برقی یا ریش تراش خود را دور از چشم برای شارژ شدن به برق بزنید.



    استتار و تغییر چهره : یکی از آسان ترین راه ها برای مخفی کردن پریز و کلید برق، یکدست کردن رنگ صفحه قاب یا صفحه آن ها با دیوار یا مصالح اطراف آن است. اگر دیوارهای سفید دارید، صفحه پریز و کلید سفید خیلی به چشم نمی آید، اما می توانید صفحاتی با رنگ های متنوع سفارش بدهید تا با دیوار و دیگر مصالح شما هماهنگی داشته باشد. قاب های آینه ای با کاشی آینه ای یا خیلی براق پشت اجاق گاز هماهنگی زیادی دارد اما اگر با دیگر مصالح ترکیب شود تزئینی زیبا و نامحسوس محسوب می شود.

    اين تصوير تغيير اندازه داده شده است. براي مشاهده در سايز اصلي (1030x684px) روي اين نوار کليک کنيد.
    بسیاری از کارخانه های سنگ ساز یا کاشی ساز، قاب های پریز و کلیدی تولید می کنند که مثل کاشی طراحی شده و از همان جنس هم ساخته شده، این پریزها ظاهری تراز دارند و تصویری نامطلوب ایجاد نمی کنند.

  2. تشکرکنندگان: 2 نفر


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
کلیه حقوق مادی و معنوی برای انجمن گفتگوی کشاورزان محفوظ می باشد .
پشتیبانی و هاستینگ : پاکدل هاست
انجمن گفتگوی کشاورزان ایران در آبان ماه 1392 فعالیت خود را آغاز نمود. انجمن گفتگوی کشاورزان ایران مفتخر است که توسط سرورهای پرقدرت پاکدل هاست پشتیبانی می شود.