آیا میدانید؟ پاکدل هاست فقط سرویس اختصاصی دارد.

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ۸ ایده طراحی دیوار در دکوراسیون داخلی منزل

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    Sep 2016
    عنوان کاربر
    عضو عادی
    ميانگين پست در روز
    0.01
    نوشته ها
    16
    تشکرها
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پیش فرض ۸ ایده طراحی دیوار در دکوراسیون داخلی منزل

    تزئین دیوار ها همواره یکی از علاقه مندی ها و دغدغه های اصلی خانم های خانه دار بوده و هست. و همین علاقه ی وافر خانم های خانه دار به تزئین دیوار ها بوده است که باعث به وجود آمدن انواع مختلف دیوار پوش ها شده است. برای تزئین دیوارها راه مختلفی وجود دارد، مثل استفاده از کاغذ دیواری ، اما در این مطلب چیدانه سعی کرده است تا ایده های ناب تر وخلاقانه تری را به شما معرفی کند تا به واسطه آن ها بتوانید خلاقیت خود را در تزئین دیوارهای فضاهای داخلی خانه بروز دهید. با چیدانه همراه باشید تا با هم این ایده های جالب و دوست داشتنی را مرور کنیم.
    رنگ زدن دیوار های داخلی به روش های نوین

    برای تغییر چهرهی دیوارهای خانه تان می توانید از رنگ ها بهره ببرید. اما نه یک دست رنگ زدن دیوارها. برای این کار می توانید از دو رنگ بهره بگیرید رنگ اول که کل دیوار را می پوشاند و هماهنگ با رنگ دکوراسیون منزل شما است و رنگ دوم که رنگ مکمل است و شما با استفاده از آن می توانید خلاقیت خود را روی دیوار پیاده کنید. می توانید یک طرح زیبا را روی دیوار کشیده و با استفاده از رنگ دوم آن را رنگ کنید یا این که می توانید از عکس بالا ایده گرفته و آن را روی دیوار غذاخوری خود ایجاد کنید و در حین خوردن غذا از دیدن اثر هنری تان لذت ببرید.


    عکس هایی به یادگار بر روی دیوار

    مسلما همه ما عکس هایی از لحظات شیرین زندگیمان داریم که دیدن آن ها برایمان لذت بخش است و دوست داریم مدام جلوی چشم مان باشد، این عکس ها می توانند تبدیل به طرح هایی برای زندگی، بر سینه دیوارشوند پس چه خوب است برای تزئین دیوارهای خانه از این عکس ها بهره بگیریم. می شود با خود این عکس ها یک قاب عکس زیبا و بزرگ درست کرد، به این صورت که برای عکس ها چیدمانی زیبا در نظر بگیرید که در نهایت با چیدن عکس ها در کنار هم به یک شکل و طرح زیبا دست پیدا کنید. عکس بالا می تواند ایده ی خوبی برای خانم های خانه دار باشد.


    فرش هایی بر سینه ی دیوار

    گاهی فرش ها آن قدر زیبا و بی نظیر هستند که نمی توان آن ها روی زمین انداخت. باید آن ها هم چون یک تابلوی نفیس و گرانبها بر سینه ی دیوار آویخت و از دیدن طرح و نقش های آن غرق در لذت شد. ایده ی آویختن فرش ها روی دیوار برای اتاق های کوچک خیلی کاربردی نیست ولی برای اتاق هایی که بزرگ هستند می توانید از فرش های گرانبها تان برای تغییر چهره دیوارهای تان استفاده کنید. شاید این ایده در مرحله اول کمی عجیب و غیر عادی به نظر برسد اما نتیجه آن نیز به همین اندازه شما شگفت زده خواهد کرد.

  2. تشکرکننده: 1 نفر


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
کلیه حقوق مادی و معنوی برای انجمن گفتگوی کشاورزان محفوظ می باشد .
پشتیبانی و هاستینگ : پاکدل هاست
انجمن گفتگوی کشاورزان ایران در آبان ماه 1392 فعالیت خود را آغاز نمود. انجمن گفتگوی کشاورزان ایران مفتخر است که توسط سرورهای پرقدرت پاکدل هاست پشتیبانی می شود.